jävlarubrikjävel

hoho. jag vet att det var längesen igen.. men jag har inte haft lust eller tid. men nu sitter jag hemma i soffanoch lusten kom tillbaka. helgen har bjudit på en del festligheter. det blev bland annaten sväng på dickens, student, studentmottagning, green man, jobb och mys. hunnit med en hel del grejer och jag är helnöjd med min helg. jag orkar dock inte gå in på några detaljer, det blir för tråkig läsning antar jag.

på måndag ska jag åka till tandläkaren och spänna min tandställning, och självklart gick min tandställning sönder igår. BAAAH! jajja.

snart snart är det dags för en veckas ledighet med peace&love! just nu längtar jag som faaaaaaaaaan. den 23:e åker vi, wuwuwu.

nej, ha det bra. PUSS

Kommentarer
Postat av: robyn

p&l snart babe!!!

fixat med skjuts?

vi åpker upp på tiskväll eller ons morgon!

hör av dig!

PUSS!

2009-06-16 @ 14:48:08
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0