givemefuel

hoho. nu sitter jag hemma hos lillestjärt och lånar lite internet. jag, millan, lillemor och micklan sitter och kikar på greys, dock inte lika intressant för mig, eftersom jag redan sett det. butbut. idag blev det en promenix hem till farmor&farfar, sen en sväng på coop med lillestjärt. sen kom farmor&farfar och jag bjöd kaffe.och enligt farfar var min lägenhet sååå himla modern och supersnygg. helt fantastiskt! sån är min farfar, allt är såååå fantastiskt. fiiint! sen stack jag och jobbade litekranna.


nej bajsa ner er. nu ska jag vara social. PUSS!

Kommentarer
Postat av: marina

Fan ullapulla satt du på valonen idag också??..förlåt om jag inte hejja fick panik när de va så mucket folk ahahah...puss på skinkhalvan vah!

2009-03-26 @ 22:34:38
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0