miss me, haaa?

Hej alla glada! Nu är jag hemma hos mamsen&papsen och lånar lite internet. för jag förstår ju att ni har saknat mig ganska mycket, ellerhur? det har väl inte hänt så jättemkt sen sist. har jobbat och så. myst med tjejerna hemma hos mig, och städat och donat. så det är väl så mitt liv ser ut just nu. och jag mår skitbra, känner mig så himla glad hela tiden. jag tänker inte alls lika ofta på dom dåliga tankarna som har kretsat runt i mitt huvud den senaste tiden. sakta men säkert rinner mina dåliga känslor och tankar bort. och det börjar kännas bra när det gäller Honom, för nu kan jag ärligt säga att Han är längre bort än någonsin och att det samtidigt känns bra. härligt va?

nu ska jag kila hem igen. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0