ollonborre

alltså nu börjar det bli jävligt skrattirriterande vad gäller min lägenhet. som jag skrev tidigare så var det ju fel på sista rullen som skulle upp på min fondvägg. och jag skulle ju få en ny. men nu är det så här mina kära vänner... dom är slut, borta,borta. .lieufh.bewaeakr#¤%RY. tillverkarna ska inte göra nå fler såna där. det är ju inte meningen att jag ska bli färdig nån gång. så nu vetjafaninte hur det ska gå min fondvägg nu. vi får lösa det på nå sätt, hur vet jag ännu inte. jag blir iaf jävligt ledsen på sånt här. här har jag lagt ner tid och massa pengar på lägenheten, sen händer sånt här. ursäkta mig, men BAJS säger jag bara. fifan.

nu ska jag kika på mästarnas mästare. PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Marina

De löser sig de gör de alltid ja de ordnar sig....lala sen kan jag inge mer på låten...hihi tycker synd om dig doris...pussis

2009-03-04 @ 23:38:16
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Maria

Men va F-n det kan väl inte vara sant.....hur kan tapeten bara vara slut.....???Det måste ju finns ngn mer stans??Nu tycker jag verkligen synd om dig. Men du är ju kreativ av dig, kan inte du och mor din som är kontnärligt lagd hitta på ngt bra?? Hoppas att det löser sig. Många pussar.

2009-03-05 @ 11:21:24
Postat av: mamma

Tapeten finns visst, men olika färgbad. Men vi kanske måste riva ner allt som är tapetserat redan och sätta upp nytt. Allt löser sig gumman! NU måste vi tänka positivt, eller hur? Bajs är ett fint ord från dig. <3

2009-03-05 @ 16:48:04
Postat av: robyn

men gumman! det där löser sig på något sätt, till slut. det lovar jag dig. då får helt enkelt tapetaffären stå för tapeter för en helt ny vägg, för dom kan ju liksom inte bara göra sådär, sen tro att du har hur mycket pengar somhelst och bara kan tapetetsera om hela jävla väggen, jag blir fan sur jag med :( du får ringa och skrika på dom! för ersättning ska du ha! annars lyssna på din mamma, det där löser ni babe :D din lägenhet kommer bli skitsnygg! :* <3

2009-03-05 @ 19:01:21
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Snuttepruttan

Inte ska du sura tänk på mig du blir du gla! Jag tror vi har några våder kvar av Tuvas tapet (rosa m. stjärnor)sjyst blandning. Nä du sup dig full och ut å hångla. Victor är ledig ta chansen babe.

2009-03-06 @ 22:32:20
URL: http://tulumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0