pussi

HOHO! jag är glad idag också. för nu är mitt vardagsrum klart! vi fick nya tapeter, så mor min satte upp dom idag <3 I LOVE YOOOOOOOOOU! och jag har målat till förbannelse de senaste dagarna, målat lister, dörrkarmar och mitt underbara kök. 

så min dag har sett ut så här på ett ungefär. upp med tuppen, sen ner på UM och träffa läkaren. jag har fått nå jävla fel på mitt urinrör. jag har haft ont i typ två månader, men det gör inte ont när jag kissar, utan det gör ont hela tiden typ. så det är lite mysko, så jag var på um och kollade ifall jag hade klamydia vilket jag inte hade. (kanske beror på att söta lilla rara Frida aldrig har haft sex.....) så nu Mamsen&papsen, och mostrarna som läser, ni kan läsa inom parantesen och tycka att jag är duktig. iallafall, dom kunde inte hjälpa mig, så idag har jag träffat läkaren vilket jag inte blev så mycket klokare av, ska dit nästa onsdag igen så får vi se. efter besöket därborta så var jag och träffa Sofia, Patrik och Saga, sen vart det kinabuffé med Lisette och Lillemor. och resten av tiden spenderades i lägenheten med mor&far.


mitt kök <3, färgen är inte riktigt som på bilden, den är lite mer skrikig och lite mer min grön, ni som vet hur min grön ser ut. och visst ser jag väl cool ut i mina snickarbyxor?


PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du borde alltid ha snickarbyxor på dig, klär dig! ;P Måste komma och kika in din lght snart oxå, jag är nyfiken :)

2009-03-12 @ 11:38:12
Postat av: mamma

ingenting kan göra henne sur mer. Just nu älskar hon sin lägenhet, kan det bero på den gröna färgen?

2009-03-12 @ 18:33:26
Postat av: Maria

Det blir kanon fint.....kramar

2009-03-12 @ 22:40:29
Postat av: cina

men gumman det är ju jättefint.Ska snart komma bara jag blir bättre från min magsjuka.Bläää .Du skriver så pint.Älskar dej du underbara going

2009-03-13 @ 14:15:04
Postat av: line

snickarbyxor is the shit!

2009-03-13 @ 14:18:21
URL: http://linew.blogg.se/
Postat av: millan

sicken jäla stekare du är pöllan! skönaste köket då! nöjd jag blir. haha. PUSS

2009-03-14 @ 02:52:31
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0