ready to go

Idag kände jag för att vara ledig från jobb, så jag kan greja med lite andra saker som behövs göras. har ringt några samtal, skrivit under lite papper som ska skickas iväg. och nu ska jag bege mig till lägenheten och greja litegrann. det känns som om det inte är meningen att jag ska bli klar där. först så blev min soffa försenad i tre veckor. sen när mamma skulle sätta upp dom sista våderna i vardagsrummet, så var den rullen trasig så den får jag inte förrän på torsdag. så det känns lite pissigt faktiskt. men nu ska jag iaf gå dit och smågreja litegrann, så att det känns att det går framåt.

ha en bra dag! Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

det blir ju bra till slut. Tänk så istället. <3

2009-03-02 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0