skrapa tak

Ska snart iväg till lägenheten och skrapa taket i min hall,  låter väldigt roande va? men jag kan säga att det är väldigt jobbigt och väldigt tråktigt faktiskt. och om jag kommer ihåg tänkte jag ta med kameran från lägenheten och lägga upp lite kort på lägenheten än så länge. för ni är väl lite nyfikna nu va? har jobbat idag, och idag var det jobbigt. vi vara bara vikarier och vi var typ två st som visste hur allt gick till, dom andra hade typ aldrig varit där. så det var lite rörigt, så nu sitter jag så fint med min kära huvudvärk. jag har haft huvudvärk typ varje dag i två veckor, och jag börjar tröttna. nej, nu får mammi komma hem, så vi kan dricka lite kaffe, sen dra oss till lägenheten.

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0