tandlös

japp, nu är jag tandlös. var hos tandläkaren nyss, och han var tvungen att dra ur alla tänder i överkäken, kul va?! så nu ser jag ut som ett mongo. nej, skämt o sido. jag drog bara ut två tänder, och det var inte så farligt som jag hade föreställt mig. men det var jäääävligt obehagligt kan jag säga er. nu sitter jag med två stora tussar i gluggarna, det smakar blod i hela käften och jag är bortdomnad i munnen, läpparna och nästippen. inte illa pinkat va? men jag mår prima skinka ändå ska ni veta, solen skinar, fåglarna kvittrar och idag ska jag få träffa min älskade Camilla som är hemma på besök, och därmed blir det myskväll med mina bruuuuuudar ikväll! så jäla fint! och mår fint som fan för att snart får jag den där jävla tandställningen så jag få nya framtänder, yihoo! äntligen.

nej, nu ska jag lägga mina utdragna tänder i ett glas med vatten, så får vi se om tandfén dyker upp. haha. sen ska jag nog lägga mig och läsa en stund. skit på er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag trodde du var för stor för tandfen???????????

2009-03-18 @ 13:34:11
Postat av: Anna

Hej gumman, tänkte vi skulle gå och äta nån go mat innehållande ris, vad säger du ska vi ta det imorgon eller? Närå vill du ha lite piggelin igen? Moster kanske kan sköta hand om dig. Puss på dig, jag älskar dig

2009-03-18 @ 18:58:33
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej

Är du hemma idag efter en ca 13.30 tiden? Ring mig isåfall, puss

2009-03-19 @ 07:42:00
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Belinda

Gumman :( <3

2009-03-23 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0