tlöttis

Idag är jag vääääldigt trött i mina ögon. i fredags var jag hemma hos Robyn på sexparty och då slank det ner en flaska vin, jobbade på lördagsmorgonen. efter jobbet åkte jag hem, packade och åkte till örebro på 30årsfest.  hade jättetrevligt faktiskt, kul att träffa massa nya människor och sådär. men natten blev lång som fan, och cpjävlarna som somnade 23.30(!) igår kom och gapade och skrek kl 9 imorse, så det var bara pallra sig upp och vara trevlig. så idag har jag inte gjort nån nytta alls, agerat soffpotatis med familjen, sen så satt jag och sjöng för dom ett tag, haha. jag förstår inte hur dom orkar med mig ibland alltså...


nu ska jag kika på Parlamentet sen Beck. PUSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0