uikdsjxc,mv

ni ska inte få nå bilder, för jag hatar den där jävla lägenheten! jag kommer aldrig flytta in, för den kommer aldrig att bli klar. så om det är någon som vill ha en lägenhet och har bättre humör och tålamod än mig? så varsågod. för jag vill bara ge upp. jag är så ledsen och arg just nu, och det enda som skulle göra mig någorlunda glad är en påse cheezeringz eller massa gott lösgodis, men det kommer jag inte få.. så jag kan lika gärna ligga kvar här och sura och forsätta kolla på desperate housewives.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej pluttan, har du gett upp bloggandet? Jag tänkte komma upp och hälsa på dig i lägenheten nån dag. Ringer dig, puss I love you

2009-03-04 @ 18:12:23
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Har saknat dig när du inte har bloggat...????Kommer och kollar på din lgh snart så fort jag blir frisk jag är SJUK... Med feber och hosta. Puss puss älskar dig!!

2009-03-04 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0