blä

jag är anti idag. anti människor. jag känner för att slå en väldigt ful och äcklig person. men det kan jag ju inte göra, för sån är inte jag. men i tankarna, där händer det grejer. jag borde diska, men jag har ingen lust. jag borde bli en bättre människa, men jag orkar inte.

jag har iaf jobbat idag, och det är ju alltid bra. sen har jag inte gjort nå nytta alls. bara legat i soffan och degat. men visst får man göra sånt också ibland? och jag slår vad om att jag inte kommer att kunna låta bli disken idag, snart står jag i köket och diskar.

Kommentarer
Postat av: Belinda

jag misstankte det,

namen vad ar det jag laser? du ska ju vara pa topphumor hela tiden tycker jag. det har var ju inge vidare juh.

Har du diskat an?

2009-05-17 @ 15:38:22
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0