gosiposi

hej mina älsklingar! har ni haft en bra dag? det har iaf jag! jag jobbade till kl 13, sen tog jag en promenad från jobbet, bra Frida! på vägen hem svängde jag förbi farmor&farfar, jag hälsar på dom alldeles för sällan. sen blev det dags att åka till avesta med familia. mysigtpysigt. vi har så himla roligt tillsammans, tokar oss och skrattar hela tiden typ. lovelovelove you. när vi kom hem bjöd dom på mat. sen gosade jag med mor min. en av de bästa sakerna jag vet är att ligga i hennes knä i soffan som hon samtidigt pillar med mitt hår, är det inte äkta trygghet så säg.

nu på kvällskvisten kom emil, lina, samuel och millan hit. jag bjöd på fika och vi snackade massa blajj. nu har dom gått hem... och lina&samuel skulle hem, bada och dricka vin tillsammans. snacka om att jag blev avundsjuk....... så ni kan ju gissa vad jag gör nu? japp, ni hade rätt, jag sitter och myser för mig själv med ett glas vitt. alkis säger vissa, men ta er i brasan säger jag. vadfan gör det om jag dricker ett, två eller tre glas vin en torsdag om jag har lust med det? vadfan gör det om hundra år?

pusspuss

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är bra go du.

2009-05-29 @ 10:27:15
Postat av: cina

njut av livet det gör jag.love you

2009-05-29 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0