öroninflammation och sprucken trumhinna

jag är fortfarande sjuk...... jobbat hela helgen, och i lördagsnatt fick jag svinont i örat. men jag krigade på och jobbade delad tur igår iaf. och idag ringde jag sjukhuset för det gör fortfarande förbannat ont! och det visade sig att jag såklart har öroninflammation och att min trumhinna har spruckit. det är massa äckelvax och blod i örat. bajsbajsbajsbajs vad ont det gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag iaf lägga mig och vila en stund och se ifall det blir lite bättre, för nå värktabletter hjälper tamejfan inte. när jag vaknar ska jag kolla hockey och jag funderar på att beställa en pizza för att det är synd om mig. mmmmh det skulle vara gottis.


pusshej!


Kommentarer
Postat av: Maria

hej min älskling vad sägs om att ta en lunch med din arbetslösa moster ngn dag framöver....saknar dig kramar

2009-05-04 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0