sorryporry

sorryporry att jag inte har skrivit nå, men jag har haft fullt upp hela helgen. i fredags blidde det Ollaris med Björn Rosenström och det var jävligt trevligt. det var mycket folk ute, och många man inte sett på länge. så det var ju kuligt, sen blidde det lite efterfest hos lisse&jimmy i deras nya lägenhet.

lördagen bjöd på 30årsfest, Fredda fyllde år. och jag hade skitkul, vi hade femkamp, sumobrottning och massa skoj. sånt uppskattas verkligen. så tack Anna&Fredrik för en lyckad kväll! för min del avslutades kvällen på Dickens, och efterferka även då. det kändes ju i kroppen idag kan jag säga. menmen.

äh, det blev ett jävligt tråkigt inlägg men jag orkar inte anstränga mig heller, pussspuss

Kommentarer
Postat av: cina

visst hade vi trevligt .Du glöm inte mej nästa vecka nu så att jag kan komma å hälsa på dej .Glöm den där grisen nu jag tycker att han är fan inte värd dej du som är en miljard mycket snyggare än den där bruden som har så glest mellan ögonen som sitter vid öronen.jag älskar dej å jag är glad över att du berättar för mej .Tack för att du finns puss

2009-05-25 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0