ugly betty here i am!

japp nu sitter tandställningen i käften på mig och plötsligt ser jag 8 år yngre ut... allt gick bra, det var absolut ingen fara, det gjorde inte ont, och det gör inge ont nu heller. men jag är ful som faaaaaaaaaan iaf! japp jag ser ut som ugly betty. ni ska få se kort lite senare, har inte min sladd till kameran hemma.

vill vi veta en superbra nyhet!? klart ni vill. det var ju meningen att jag skulle få betala typ 8000 ur egen ficka för mina tänder. men idag visade det sig att försäkringskassan går in och betalar det åt mig, så min kostnad blev bara 565 kr! härligt va? eftersom jag nu är ett par tusenlappar rikare, så passade jag såklart på att shoppa lite när jag ändå var i västerås. jag köpte en klocka till köket, ett par skor, ett grönt plastvinglas till peace&love och sen köpte jag svarta boxar som jag ska ha i min "rumsavdelare". så det var skoj! sen blidde det lunch på MAX, så jag har haft en mysigt dag med papi idag.

nej, skit på er, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt gumman :D

2009-05-07 @ 16:49:56
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0