valborg

hejhopp! jag sitter hemma hos lillemor just nu. och jag tänkte berätta för er om min valborgmässoafton som var ritkigt kanon. det började självfallet med hockey hemma hos mig med Millan&Lillemor, sen kom Lisette&Jimmy förbi en sväng. sen vet jag inte vad som hände, hela min kropp protesterade mot mig. som jag sa tidigare så är jag förkyld och ont i halsen. men iaf kroppen sa ifrån och jag mådde verkligen piss. så jag var tvungen att vara asocial och lägga mig och vila ett tag. och efter ca 45 min mådde jag lite bättre, så var det bara att knäppa en till cider och lyssna på min favoritlåt och jag var nästan på topp igen! så jag, millan och lillemor tog våra lurviga och styrde kosan mot robyn&mattias och fortsatte festen där. vilket var mycket trevligt. sen kunde vi inte undgå att åka till GreenMan där Melody Club skulle spela. och vet ni vad klantarslet Frida lyckas att göra?! jo.... jag tog ut 300 på vägen ner, och till min förtvivlan nere vid gm märker jag att jag inte har några pengar på mig, jag hade glömt tagit pengarna från automaten!!!!!!!!!!!! bajs. så idag är typ jättemycket fattigare än igår, pga av det här, alkohol, inträde och ännu mer alkohol, BAAAAAAAAAH!
menmen, det var jättemkt folk på gm och melody club var skitbra live måste jag säga. så efter omständigheterna hade jag en riktigt rolig kväll.

jag såg att Pia hade kommenterat mitt förra inlägg. och du undrade när jag skulle få min tandställning? 7/5 ska jag till tandläkaren och sätta dit den.... livrädd fast ändå glad att det äntligen sätts igång, så jag nån gång får nya framtänder. synd bara att idioten som orsakade det hela inte erbjuder sig att betala några tusen... och sen är jag nyfiken på vem du är Pia?

ha det gott, nu ska vi hitta på nå vettigt. PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag ska oxå få tandräls..ska du få i både över och under?

2009-05-01 @ 16:52:16
Postat av: Pia

Jag ska oxå få tandräls..ska du få i både över och under?

2009-05-01 @ 16:52:32
Postat av: Anna

Hej gumman



Jag älskar dig!!!

2009-05-03 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0