fy fan vad jag är bra!

jag känner mig så jävla bra idag! :) för idag gjorde jag nämligen teoriprovet och jag klarade det! var så sjukt nervös innan, men jag hade ingen anledning att vara nervös, det gick ju galant. nu har jag bara uppkörningen kvar och den ska förhoppningsvis gå som en dans den också.

och jag måste tacka min kära Lillemor att hon följde med mig till Västerås idag. tack hjärtat för en mysig dag <3.

nej, nu ska jag fortsätta kolla på Paradise Hotel, haha jävligt lågt program, men väldigt roande. PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är klart att du är bäst, du är ju min dotter. Det kan inte bli annat. <3

2009-11-23 @ 22:23:10
Postat av: cina

GRATTIS gumman,fan va du är bra.När blir uppkörningen då? Miljoner kramisar puss

2009-11-24 @ 18:31:12
Postat av: Anonym

<3 Klart man ställer upp och tack själv. :)

2009-11-25 @ 12:01:53
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0