pålördagpålördagpålördag!

nu sitter jag ensam framför tvn, jag brukar tycka om det, att vara för sig själv. men ikväll tycker jag verkligen inte om det. usch, det känns riktigt tråkigt. så nu sitter jag och språkar med Johanna och Belinda på msn och vi planerar lördagen. på lördag är det nämligen reunion med familjen Kyrkbrink i Eskilstuna. JAJAJAJA! längtar så mycket att jag nästan spricker. nu fattas det bara att jag ska övertala Belinda att komma också, det vore guld <3


Tanya, Kajsa, Wigge, Johanna, Janne och jag.

Jag&Belinda (jag saknar förövrigt mina tänder!!!!! och hatar min tandställning enormt mkt)

 

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Belinda

Men det går ju inga tåg?!?! skynda dig som fan med körkortet och kom och hämta mig!!! :)

PUSS!

(hinner du inte ta körkort är enda alternativet att komma hit på fredagen!)

PUSS igen!

2009-11-03 @ 21:50:30
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: tanya

Det går visst tåg till eskilstuna från stockholm, för en hundring kan du åka varannan timme dit, dålig ursäkt:P hehe ... JAG LÄNGTAR I ALLA FALL! :D:D:D:D

2009-11-04 @ 12:34:23
URL: http://lifeoftanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0