stan är full av tanter och tragik

hoho! jag är så jävla kass på att skriva. men livet rullar på och jag glömmer bort bloggen. och nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva. jag jobbar, pluggar till körkortet, jobbar. låter kul va? i och för sig så tycker jag ju om att jobba och kommer att tycka att det är sjukt skönt när allt med körkortet är klart. OJA, det kommer kännas riktigt skönt!

nu sitter jag och kollar på Vänner, det programmet kan man verkligen inte tröttna på, det spelar ingen roll om man redan har sett samma avsnitt förut, det är fortfarande lika roligt, eller vad säger ni?

nej, jag återkommer med skrivandet när jag har något roligare att skriva, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0