hallå

hej mina älsklingar! jag är skittråkig som inte skriver. men det har varit helg, och jag har jobbat, då blir det liksom inte av. ihelgen jobbade jag som sagt, men det störde inte mig&Pauline att dra våra rumpor till Brukshotellet och kika på Style. det var en lyckad kväll! men jag kan inte bestämma mig riktigt om det var så bra att jag pratade med en viss person den kvällen.(ni kan säkert lista ut vem) BAH! nu tänker ni: men den här tjejen måste ju vara helt slut i huvudet, varför ska hon vilja prata med den personen? ja, jag vetinte. men det känns ju bra just då, och den här gången kändes det bättre än någonsin. men det är nu i efterhand det börjar gnaga igen... bajs.

ikväll har jag och millan myst med massor av tända ljus, mmh, jag tycker verkligen om den där tjejen <3 nu ska jag plocka lite, diska, plugga lite teori och fortsätta mysa för mig själv :)


vi är stekiga brudar <3


Kommentarer
Postat av: millan

<3

2009-11-13 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0