hela livet var ett disco

hej mina vänner! den här helgen jobbar jag och sliter, men det känns faktiskt helt okej. det är skönt att jobba helg på nåt sätt, det är oftast så mycket lugnare på helgerna.  (och jag slipper supa skallen av mig istället och göra av med massor av pengar.) nu sitter jag hemma hos mamma&pappa och dricker cola ur vinglas, mumsi! snart hade jag tänkt hoppa i säng och läsa lite, sen ska jag sova som ett litet barn.

jag var nyss hem till lina&samuel en liten sväng, lina&lillemor drack och skulle ut på galej, samuel och emil satt i soffan och käkade chips. och det bästa av allt, var att dom satt i soffan och kollade på den jättegamla filmen Festival på vhs. hur guld som helst, och filmen är ju skitmysig. så jag kröp ner i soffan bredvid emil och slet knappt ögonen från rutan <3


PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0