köra bil

det är dags att skriva lite igen tror jag. jag har haft en underbar helg, hur har ni haft det?

igår var jag och tränade body combat med moster maria. och det kändes underbart att träna igen. jag har typ inte tränat sen jag flyttade tillbaks från strängnäs, riktigt dåligt av mig. och det känns ju i kroppen idag att det var ett tag sen, haha.

jag var ute med papi och körde lite bil tidigare idag och tränade lite på det som jag gjorde på förra körlektionen. det är så jobbigt att man måste träna och läsa teori, jag vill ju ha körkortet på en gång! nu ska jag strax göra mig iordning för att åka ner till körskolan och ha min tredje körlektion.  nej, plikten kallar, pusshej!

fyfan vilken tråkigt och rörigt inlägg, men skitsamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0