mittwoch

tjuckimucki. i vanlig ordning sitter jag och kikar på våra bästa år med en kopp kaffe. det har liksom blivit en vardagsrutin, om jag inte jobbar vill säga. men idag verkar det inte bli nå jobb för min del. och kl 17 ska jag ha körlektion också. fram tills dess ska jag pula och greja här hemma.  

vet ni vad jag sitter och drömmer om? jag drömmer om att köpa ett stort hus och inreda det där stora huset. åååh vad roligt det skulle vara! och här sitter jag i min lilla etta, haha. men jag har massor av planer som ska göras här hemma också, små detaljer, stora detaljer osv. så nu ska jag sitta och kika runt lite på här på nätet efter nya roliga saker till lägenheten. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0