fysiologi

längesen... men jag har inte haft något att skriva, och då känns det onödigt att skriva. just nu håller jag på att stressar upp mig massor. har snart tenta i fysiologi&anatomi och det är sjukt mycket jag ska lära mig. men det är väldigt intressant att lära sig om hur våra kroppar fungerar. dessutom känner mig jag mig värsta smart också. så snart kan ni fråga mig om vadsomhelst när det gäller människans fysiologi... nästan iaf, kanske...

morfar kämpar på fortfarande och har gjort framsteg sen sist jag skrev. hoppas att det snart är över på den eviga väntan på att han ska bli bra igen.

annars flyter mitt liv på rätt bra, hänger mycket i örebro och har träffat många nya goda vänner. jag har skitkul därborta verkligen och extra plus i kanten är att jag har mina kyrkbrinkare därborta också. riktigt härligt att hänga med er igen <3


kaj&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0