skolan

kom till skolan för ett tag sedan, börjar inte förrän 10.15, kuligt va? neeeeeej. men som tur är kommer snart mr kyrkbrink och håller mig sällskap. på tåget hit imorse blev jag livrädd... i frövi vaknar jag av att en mörkhyad man stryker mig på armen och lyfter min väska så han kan sätta sig bredvid. blir chockad och börjar fundera varför han sätter sig bredvid mig när det finns typ hundra lediga platser. han börjar prata engelska och jag låtsas som jag inte förstår, han stinker sprit och ser skithög ut. han fortsätter prata med mig, tågkonduktörn kommer och han säger att han inte har biljett och det blir lite tjafs. sen börjar han tjåla med mig om att konduktörn är rasist för att hon blir arg över att han inte har någon biljett och vägrar betala. han börjar stryka mig på armen och han ska highfiva med mig hela tiden, jag ber honom sluta, men han verkar inte förstå vad jag säger, men tillslut byter han äntligen plats. usch sånt där tycker jag är skitläskigt, vågade inte bli arg på honom heller då han var hög som ett höghus och full som ett as. men nu sitter jag iaf i skolan och nu hade jag tänkt leka duktig och plugga lite.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0