♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek var Eric. Vi blev tillsammans när jag gick i åttan, jag var 14 han var 17. Det var första gången jag kände fjärilar i min mage. Men det konstiga är att jag inte kommer ihåg så mycket vad vi gjorde tillsammans, haha. Jag kommer iaf ihåg att han följde med mig och min familj till Holland och Tyskland under sommaren, då hade vi mycket kul ihop, han fick träffa mina kusiner, min faster och hennes man. Senare under den sommaren var det bröllop, min moster Maria&Tom gifte sig och Eric var min plus one. Ja, vi gjorde mycket tillsammans, men det tog slut efter ca 7 månader eller nåt sånt. Det var bara så att jag mina känslor försvann, tokigt det kan bli.
Idag har vi ingen kontakt, mer än att vi är facebookvänner haha. Men jag vet att han idag är pappa åt en liten flicka och han verkar må bra.
Det var det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0