♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar Birgitta&Anders Vennsten träffades hösten -81. Sedan dess har de varit hopplöst förälskade i varandra. De sov tillsammans första gången nyårsafton mellan 81-82. Pappa kommer med en kvarting i ena handen och en julskinka i den andra, full som en kastrull. Han ringer samma kväll hem till mormor&morfar och berättar att han är deras nya svärson.

24/6 -83 förlovar dom sig i Kärrboskogen, där min mormor&morfar bor. Någon gång i augusti nuppar dom, och min storebror Niclas kommer till världen 26/4-85. De gifter sig lyckligt den 20/5-85, och i somras firade dem 25 år som lyckligt gifta! De bodde då i på alfavägen (tror jag), och flyttar senare till Skansenhusen på Dalavägen där jag senare kommer till världen 19/1-89. De är nu föräldrar till två barn, men där nöjer dom sig inte. De bakar ihop ett till barn och lillebror Pontus föds 4/12-91 (alltså fyller han hela 19 år idag, GRATTIS!). Där nöjer dom sig och är nöjda över tillvaron ett tag, tills -96, då de vill bli villaägare och vi flyttar till huset bredvid, Värnvägen och här har de bott sedan dess.

Mina föräldrar betyder otroligt mycket för mig, och jag tillbringar mer än gärna tid med dom. Vi hade en turbulent tid i mina tidiga tonår, men vi tog oss igenom det och är närmare än någonsin. Helt ärligt skulle jag inte klara mig utan dom, dom finns där för mig dygnet runt, ger mig råd och stöd när jag behöver. De ställer alltid upp och vi kan prata om allt tillsammans. På något sätt är dom mina bästa vänner samtidigt som dom är föräldrar. Ja, jag har nog världens BÄSTA föräldrar och hoppas innerligt att alla kan ha en sån här fin relation med sina föräldrar som jag har. TACK för att ni finns och att ni står ut med mig och mina utbrott <3

MAMMA&PAPPA <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Trots dina utbrott änidag älskar jag dig. Jag kan inte heller klara mig utan dig<3<3<3

2010-12-04 @ 20:48:11
Postat av: Batman

hade jag inte Robin så kunde du kanske vicka som sidekick nån gång./ älskar dig!

2010-12-04 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0