Twilight

Ja, nu har jag sett Eclipse, tredje filmen av Twilight. Skapligt efter jag är, men nu är det gjort! Den var ju såklart lika bra som jag trodde att den skulle vara, men vadfan var det för slut? Nu måste dom ju komma med en till film tycker jag minsann. Till alla er som inte sett filmerna, SE DEM! Jag var värsta anti att se första filmen. Jag tänker fan inte kolla på nån jävla vampyrfilm, påhittad jävla skit. Men mina vänner övertalade och jag lovade att ge det en chans. Och det ångrar jag verkligen inte, och det inte en sån tjejfilm heller, många killar tycker också att dom är bra! Så nu har jag slutit avtal med alla som läser att dom ska se filmer, braaaaaaaa!
Nej, nu är det dags för bingen, trötter och imorn blir det masssssssssssor av plugg, HEJAHEJA!

Kommentarer
Postat av: mamma

hade precis samma tanke som du om filmerna! Mamma Ulla ville se dom, så vi såg dom ihop.Filmerna var verkligen kanon

2010-12-08 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0