hallihallå

för tillfället sitter jag hemma hos tanya i örebro. vi har käkat tacos, och nu är det egentligen meningen att vi ska plugga, vi försökte en liten stund sen försvann vår koncentration... men men. imorgon ska jag ha praktik på universtitetssjukhuset på medicinska avdelningen. det ska bli jätteroligt att se nåt nytt faktiskt, så det här ser jag framemot. där ska jag vara i två dagar nu, sen på fredag är det dags för nollesittningen på kåren, även det ska bli riktigt roligt!

nej, nu ska jag vara lite social med lilla tanya, sen måste jag slänga mig i säng, praktiken börjar 7 imorn och då ska jag vara pigg&alert minsann! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Belinda

Åh ni har ju värsta kyrkbrinkreunion där i örebro ju?!

2010-02-10 @ 18:37:07
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0