morfar <3

just nu känns det väldigt tufft. morfar är jättedålig och ligger på intensiven, nersövd och i respirator. han är stabil för tillfället och det känns positivt.  var och hälsade på honom igår och jag tror inte att jag förstått förrän igår att det var så här allvarligt som det är. att se honom ligga där gjorde ont i hela mig, tårarna rann hela dagen till och från. men jag måste hålla modet uppe nu, det här måste gå bra! det kommer bli bra, vi måste tänka så och hålla alla tummar.


morfar du måste hålla ut nu, du kommer klara det här! jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gullig du är <3 Vi tar en dag itaget.Hoppet kommer aldrig att svika mig

2010-03-01 @ 19:40:40
Postat av: Lillemor

Jag håller alla fingrar jag har. <3<3<3

2010-03-02 @ 23:07:55
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0