pluggis

jag sitter fortfarande hemma hos tanya. medans hon är ute och roar sig med träning och bio så har jag varit duktig och pluggat en massa, skitbra frida! dagen på USÖ har varit rolig och intressant, kul att se något nytt och vara på en stort riktigt sjukhus. det är lite skillnad mot äldreboenderna kan man ju säga. och på tal om sjuksköterska och min utbildning så känns det bättre och bättre, även om det är sjukt jobbigt och tråkigt att plugga ibland. det börjar kännas rätt och att det här är det jag vill göra.

jag får be om ursäkt för att jag inte skriver så jätteroliga saker nu för tiden,men det är så här mitt liv ser ut nu för tiden, så ni får ta det!

nu saknar jag tanya, nu får hon komma hem och pussa mig godnatt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Belinda

okej jag tar nästa flyg och kommer! ;)

2010-02-11 @ 14:07:27
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: johanna

SAKNAR DIG MIN HÖNA!

2010-02-11 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0