söndag

min kväll på kåren i fredags med nollesittning blev inte så jävla lyckad som jag trodde. först hade jag ingen lust alls att gå, men efter några cider började jag komma igång. och det var jättetrevligt under middagen med underhållning och mat. kände under hela middagen att jag hade huvudvärk, men trodde att det berodde på att jag hade druckit alkoholen för sakta (brukar faktiskt få huvudvärk då). men ack så fel jag hade. efter middagen går jag ut och tar lite frisk luft (feströker litegrann), sen spyr jag två feta kastspyor... jaha, tänker jag, nu mår jag ju bättre, så jag går in till mina vänner och beställer en grogg, dricker några klunkar, känner att jag mår illa igen. FAN! jag gick hem typ 22 istället, och spydde hela natten lång. yihooo magsjuka tänker jag, men ack så fel jag hade. det var bara en sjukt jävla migränattack. bajs.

men gårdagen var bättre, jag åkte hem till fagersta och svirade med min älskade Kackan på gm, det var minsann väldigt trevligt!

nu, ska jag fortsätta jaga skrivare så jag kan skriva ut mitt arbete som ska lämnas in imorn, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0