örebro

kände att det var dags att skriva lite här igen. det har väl inte hänt något speciellt sen sist, förutom jobb, fest, familj och vänner.

och på måndag börjar jag på Örebro universitet och det känns skitbra! jag var där i onsdags och registrerade mig och gick runt och kollade på universitetet och det var efter det som allt vände. kvällen innan hade jag panik över att åka dit, jag funderade på att strunta att åka överhuvudtaget, strunta i att plugga. men nu känns det annorlunda och det förmodligen så att jag flyttar dit senare också. det kommer nog blir rätt drygt att pendla. och jag missar så mycket av studentlivet om jag pendlar. om jag flyttar så hoppas jag att jag fortfarande kan behålla lägenheten här hemma, det skulle kännas skitskönt. menmen, vi får se hur det blir med allt..

nu ska jag diska och plocka lite, och sen ska jag bättra mig med skrivandet.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Vad kul Frida! Lycka till! :)

Jag saknar dig <3

2010-01-19 @ 00:52:33
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0