pubrundan

nu är jag hemma från örebro. igår var det Pubrunda på schemat och det var skitroligt. alla nollor och faddrar träffades för att gå igenom ett antal pubar och sen avsluta kvällen på Strömpis! jag hade skitkul, det blev rätt sent och vi blev ganska runda under fötterna, så på hemvägen skulle jag och linda prompt ha pizza. vi snurrade runt i en taxi på jakt efter en pizzeria, vi misslyckades dock att hitta en som var öppen. idag så började föreläsningarna kl 8.15, men varken jag eller linda lyckades komma upp, så vi struntade i skolan idag, vi käkade pizza istället, haha.

så nu sitter jag här i soffan och slappar för mig själv... dags för sängen snart tror jag, mår inte riktigt bra och är trött som fan. HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0