<3

Shulululu. Har haft en riktigt trevlig helg må jag säga. I fredags premiärade jag, Lillemor&Lina på hamnkrogen, trevligt men dock lite för kallt ännu. På lördag morgon begav jag med till kungliga huvudstaden för att mysa med mina kyrkbrinkstjejer. Vi kollade lite bröllop, som förövrigt var riktigt fint, käkade god mat, drack massor av vin och mös hela kvällen. Tanken var ju att vi skulle ut på nån pub på söder, men det kom vi på lite för sent. Så när vi hade kommit in till stan så var det massor av folk, och klockan hade blivit runt 01.30, så vi handlade på 7eleven och åkte tillbaka till Hanna istället och hinkade lite mer vin i Hannas säng och skrattade hela natten <3 Igår hängde jag kvar ett tag hos Hanna&Victor och slappade hela dagen tills min buss skulle ta mig hem till Fagersta igen vid kl 18. Men så blev det ju såklart inte, bussen gick sönder och vi fick vänta till 19.30 istället, hejaheja! Väl hemma bestämde jag mig för att kolla film med lillebroren min, Funny people tror jag den hette, riktigt bra film!

Nu ska jag försöka få nån att gå ut i det fina vädret med mig, PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: tanya

haha vilken otur med bussen, när gick ni och la er ilördags?

2010-06-22 @ 09:52:54
URL: http://tanya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0