idol nästa

tjoho! sitter och slappar massa med lillemor, kollar på tv och gosar lite. lillemor lånade min soffa inatt och sov på, för klockan bara rann iväg igår. vi fick för oss att hinka vin och sjunga hela kvällen, vilket är supermys. men vinet tog slut, hur vet vi inte, men dunken var tom. så vi började dricka likör mitt i natten, tokigt. men vad gör man inte? brandvarnaren börja pipa när lillemor poppade popcorn, hur hon lyckades med det vet jag inte heller. men kvällen var toppen iaf, ni ska bara höra våra vackra stämmor tillsammans, det låter riktigt bra! så nu har vi bestämt att vi ska bjuda in idoljuryn nästa gång, kanske blir vi kändisar då? cooooolt. riktigt cooolt.



nej, nu ska jag klä på oss, hejhej!

Kommentarer
Postat av: tanya

Frida din lilla lus, när tänkte du va i sthlm? :)

2010-06-16 @ 16:24:01
URL: http://tanya.devote.se
Postat av: haha

frida frågan va inte var du kommer utan NÄR :P

2010-06-17 @ 11:11:34
URL: http://tanya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0