john mayer <3

morfar är en riktig kämpe, han kämpar vidare och det går åt rätt håll. han är vaken nu, och respiratorn ska dom försöka ta bort så fort som möjligt. det är väldigt jobbigt att se honom ligga vaken, när han inte kan prata pga respiratorn och se hur ont han har. men han kommer fixa det här min älskade morfar.

just nu sitter jag och lyssnar på min nya musikaliska upptäckt: john mayer. riktigt bra låtar och dessutom är han snygg som få. det är han jag ska skaffa barn med i framtiden så ni vet. han är min min min, bara min.

nu ska jag se klart filmen music&lyrics på trean, sen blir det bums i säng. ska kliva upp 5 imorn och tåga till örebro. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0