prisa skatteåterbäringen

nu ska jag strax slänga mig i sängen, är ganska så jättetrött. har varit riktigt duktig med pluggandet idag och har precis avslutat min konverstion med linda på msn, vi har tentapluggat genom msn tillsammas, mycket praktiskt och mycket lärorikt. Tack Linda! tidigare under kvällen åkte jag hem till tuva som fyllde 7 år idag, stora tjejen nu. hon fick en dagbok av mig, och lycklig blev hon :) tänk så lycklig man blev för småsaker i den där åldern, önskar man hade samma entusiasm nu också. men något jag är väldigt lycklig över att jag för tillbaka 13875 ex ränta på skatten, prisa skatteåterbäringen! och jag är också väldigt lycklig över att jag har världens bästa familj och världens bästaste vänner. tack för att ni finns!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Du är ju typ rik!!! hehe

kom hit och våldgästa mig!!! <3

2010-03-24 @ 00:45:15
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörru du, jag fattar ingenting varför du fick tillbaka så mycket pengar? kan jag också få det? lova ya! ;)

2010-03-24 @ 10:13:47
URL: http://lifeoftanya.blogg.se/
Postat av: mamma

tack mitt hjärta! hur lyckas du med att få så mycket pengar ???????

2010-03-24 @ 13:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0