Tentan avklarad!

sitter och myser hos liljestig och tentan är avklarad, och förhoppningsvis får jag godkänt. det dryga är att man inte får reda på svaret förrän om lång tid, bajsigt. eftersom vi inte firade att vi klarade förra tentan, så måste vi fira den ikväll, och vi bara måste fira att vi har den här tenta äntligen är gjord. så ikväll mina damer&herrar festar vi loss i örebro och njuter av livet.

svaret på hur jag kan få så mycket pengar är ganska simpelt: jag förtjänar att få extra klirr i kassan! haha. och vem anonym är som har kommenterat är en gåta, så stig fram!

nu ska jag vara social och snart är det dags för en sväng på staden och sätta sprätt på csnpengarna, hoho

Kommentarer
Postat av: mamma

fira inte för mycket eller för hårt ikväll.

2010-03-25 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0