update

jag är sjukt dålig på att skriva... livet rullar på som vanligt, massa plugg, massa vänner, familj, fest, på resande fot mellan örebro och fagersta hela tiden. men jag är nöjd med livet just nu, väldigt nöjd. sitter för tillfället hos min bästisfestis i örebro. morfar är på bättringsvägen och har gjort stora framsteg, hejaheja! så den biten i mitt liv känns för tillfället mycket lättare.
förra veckan åkte jag till Tyskland med mina kära föräldrar och handlade hem alkohol och hade det supertrevligt. jättemysigt att bara hänga med dom två, äta gott, dricka gott och bara ta hand om varandra, det är sånt jag uppskattar högt i livet. så tack mami&papischulo för den resan <3. när vi kom hem var det dags för Lisettes födelsedagsfirande, som firades med dunder&brak, den festen var riktigtriktigt rolig, trevligt att träffas alla vänner, dansa, skratta och skvallra en massa. eftersom det var våryra i stan samtidigt så drog vi naturligtvis ut på brukshotellet och svängde våra lurviga även där. alltid lika kul att träffa massa gamla vänner man inte träffat på länge. så jag tackar&bockar även den kvällen!!
nej, nu ska jag se efter vad min bästisfestis håller på med, jag är hungrig som faaaaaan ju. HEJPA!

Kommentarer
Postat av: mamma

TACK Tyckte också att det var mysigt att bara rå om varandra <3

2010-05-17 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0