Lycka!

Blev väckt av ett samtal från min kära moster Anna, hon berättade att jag blivit kusin igen åt en liten flicka. Blev lycklig som bara den! Vi har längtat efter den här tösen länge nu, ser framemot att träffa henne, hålla henne och lukta på henne. Det finns inget bättre än små bebisar. Är så himla glad för er skull Anna&Fredrik, ni är så bra, och jag är sjukt glad över att ni finns i mitt liv <3
Morfar, du har väl inte missat att du blivit morfar igen till ditt nioende barnbarn, häftigt va? Känns jättetråkigt att du aldrig kommer att få hålla henne, men jag ska hälsa från dig, pussa och krama från dig när jag träffar henne. Och sen när hon har blivit större ska jag berätta om dig, det lovar jag! Jag saknar dig! <3
Nu ska jag tentaplugga hela dagen långlång! HEJ!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med dig,att det är en STOR LYCKA!

2010-11-08 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0