määääääh

känner mig inge glad, känner mig allmänt blääää. saknar morfar jättemycket, usch. vill att han ska komma tillbaka till oss. det har gått en månad och en dag sen han rycktes bort från oss. hoppas du har det bra min lilla morfar <3
har ingen som helst lust att vara i skolan heller, motivationen är som bortblåst, hoppas den kommer tillbaka snarast, för den behövs nu, det är kommer vara skitmycket i skolan fram till jul nu.
allt känns för mycket nu... men praktiken börjar nästa vecka, 2 veckor på solliden här i stan blir det, det ska blir skitskönt att slippa pendla! så jag har något positivt att se fram emot iaf.
Nej, nu ska jag se klart på dh, äta satsumas, diska, plugga, fundera om jag ska skolka från skolan imorn, sen pova! HEJHEJ!

Kommentarer
Postat av: mamma

men hjärtat då <3

2010-11-17 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0