nörd

Ny dag, nya möjligheter, not. Sitter och dricker lite morgonkaffe, japp, jag sov till kl 12, asskönt! Förutom att mina höfter gör bajsont, för att jag låg i sängen för länge, hoho. Bajsade på skolan idag också, hade ingen lust, tänkte att jag istället ska gå ner till biblioteket och låna hem lite böcker så jag kan börja plugga till tentan som är snart. Ja, det måste jag se till att göra snarast, annars kommer jag aldrig få tummen ur.
Snart är det torsdag och då kommer mina älskade föräldrar hem! JAJAJA! och på fredag ska vi urnsätta dig morfar. tänkte på dig jättemycket igår, det värker i hela bröstet när jag tänker på att du är borta. Jag vill inte att det ska vara så här, jag vill inte! Men hoppas din dag i himlen blir bra, puss på dig!
nu ska jag dricka upp kaffet, sen ner till biblan, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0