Så mycket bättre!

Har precis kollat på Så mycket bättre, är helt genialiskt program som tv4 sänder på lördagar kl 20. Allvarligt så blir jag helt lycklig i hela mig när jag ser på det. Ikväll var det Petter som var värd eller vad ska säga, och deras tolkningar av hans låtar var helt sjukt bra, det blev liksom som deras egna på nåt sätt. Det passade dom alla, men den låten som berörde mig mest idag var Pluras tolkning. Klicka här för att se klippet på Plura! Ni måste gå in och kolla på en gång!

Så vad händer mer ikväll gott folk? Hör av er om ni hittar på nå skoj! jajaja!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: batmans fru

Håller med!Livet blir så glatt av ett sånt program.

2010-11-06 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0