<3

Haft en heldag i Västerås med Maria&mormor, det har vart supermysigt. Just nu behöver jag min familj extra mycket, vill vara med dom hela tiden, kramas och prata om morfar. Det känns skönt att prata om dig, att få ventilera för att klara vardagen lite lättare. För visst är det så att det kommer att kännas bättre med tiden? Även om det känns omöjligt just nu. Jag har fortfarande inte sovit hemma än, har inte gjort det sen förra onsdagen. Sov hos mormor i torsdags och i fredags kom dödsbeskedet och sen dess har jag sovit hos mamma&pappa. och jag vill/vågar inte vara ensam. måste försöka snart, saknar faktiskt min lägenhet litegrann.
Snart ska jag och lillebroren mysa framför tvn och tillslut somna i soffan som alla andra dagar den här veckan!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0