i wish i was a punkrocker with flowers in my hair.

Sitter i Örebro och försöker plugga... Har redovisning på seminarium på måndag och det är rätt mycket som måste göras, men här sitter jag och inte gör ett skit. Det står still i hjärnan på mig, määäääh. Linda sitter mitt emot och chattar på facebook istället för att plugga, bra där! Maria är på jobbet istället för att plugga, bra karaktärer. Nej, men det här kommer nog gå bra ändå, hoppas jag. Frågan är bara om tiden räcker till, har ganska fullt upp den här veckan. Jag och Linda sitter hemma hos William, men han är hemma i Arboga, så tokigt det kan bli ibland. Och jag håller alla tummar jag har att Willi kommer hem till mig i Fagersta ikväll och myspyser!
nej, dags att plugga, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0