Lack!

Sitter hemma hos Willi, har precis duschat och gjort mig fräsch! Ikväll vankas det en Lack-kväll, kan inte blir annat än awesome! Willi&Kaj är och inhandlar alkohol och mat. Hungrig är vad jag är. imorn är det fredag och efter det är det lördag! längtar som en tok, för då är det fest hos robyn med alla mina underbara + att Millan kommer hem och myser med oss tag, ska bli jävligt skoj! jag har det förjävla bra ibland. jag har sjukt bra vänner&familj, jag går en skitkul utbildning, och jag får för det mesta ha skitroligt! att ha roligt är det bästa jag vet, att skratta tillsammans är så härligt!
Nej, nu ska jag gå över till liljestig och pussa på henne. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hr. Lack

Kvällen gick sådär

2010-10-13 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0