Massage <3

Måste tacka min världens bästa William för att han kom och sov hos mig igår <3 Det var jättemysigt. Mer sånt åt folket! Var hos tandläkaren idag och fick nån jävla konstigt båge, ont som fan gör det också! Den ser förjävlig ut, men som tur är syns det inte så mycket om jag inte skrattar och sånt. Så nu ska jag sluta skratta ett tag framöver. Vill inte ha den här jävla tandställningen längre, är så sjukt trött på den! Men förhoppningsvis är det inte så långt kvar.
Ska iväg på massage om en timme också, väldigt behövligt just nu kan jag säga. Har så mycket spänningar och skit i kroppen nu som måste få komma ut. Ska få se morfar och säga hejdå imorgon igen, har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå in, vill inte ångra mig sen. Usch, det är lite läskigt, men som prästen sa: det är bra att se med ögonen det hjärnan inte kan förstå. Tog ju farväl dagen han dog, men då han i sjukhuskläder och på sjukhuset. Imorgon kommer han ligga med sina kläder och i sin kista, kanske blir det finare då? Ja, vi får se hur jag gör, det bestämmer jag imorgon när jag står utanför.
Ska kila nu, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0