Mittwoch

Kul att mina besökarsiffror har ökat ganska mycket efter jag la in våran film, haha. Så det får bli fler såna i framtiden tror jag minsann. Sitter och kollar på Kungarna av Tylösand just nu, har hört så mycket om det programmet, så idag var jag tvungen att kolla på det. Men jag säger då det, fyfan vad pinsamt att det ens sänds såna här program. Helt sjuka människor. Men det är dock underhållande att se andra människors tragedi på något sätt, konstigt det där. Men vi människor är ju bra konstiga överhuvudtaget, visst?
Var hemma hos Karin&Magnus nyss, kollade på greys och hälsade deras nya familjemedlem välkommen. Dom har köpt en jättesöt helig birma kattunge, är inte så stort fan av katter, men det är jävligt svårt att inte älska kattungar. Hoppas att jag tycker om katten i fortsättningen också, annars kan det blir jobbigt :P
Nu ska jag koppla av en stund, sen är det dags för sängen! upp fem imorn, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0