min vecka.

oj, vad tiden har gått fort. mycket har hänt sen sist. har hängt i örebro en hel del, sov hos mina snuffisar Linda&William tor-sön. detta inkluderade vinvinvin på torsdan, marieberg och fest på kåren på fredan med efterfest i lindas rum. på lördan var jag snorbakis, men hjälpte ändå janice(williams syster) att flytta, för att sedan börja festa igen, kräftskiva i korridoren. gggggrymt! massa roliga människor, massa dans, massa kräftor, skratt, sång och holabandola. trött som ett as åkte jag iaf hem till fagersta på söndan för att ha söndagsmys hos mina föräldrar och lillebroren i vanlig ordning. måndag, örebro igen, sov hos linda&william, tisdag hem, städa, plugga sova lite, hem till mamma&bror, hem till karin&magnus för idolmys och struntprat. onsdag örebro, och idolmys med karin. och nu sitter jag här. haha, kul inlägg. men nu vet ni vad jag har gjort sen sist jag skrev.

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0